24-07-2013

MP Cup 2013: A/S Dan-Bunkering Ltd. og Melfarparkens samarbejde fortsætter (DK version only)

Boligområdet Melfarparken og den verdensomspændende olievirksomhed, A/S Dan-Bunkering Ltd., indgik sidste år et utraditionelt samarbejde med det primære formål at bringe to tilsyneladende vidt forskellige verdener sammen og fremme forståelsen for hinanden.

Projektet fik titlen ”Mit Melfarparken, Vores Middelfart” og første del af samarbejdet bestod i, at Dan-Bunkering sponsorerede en længe ønsket gummibelagt multibane i Melfarparken. Herefter stablede de unge i Melfarparken i samarbejde med nogle af Dan-Bunkerings yngre bunker traders i august sidste år et arrangement for børn og unge i Middelfart, MP Cup 2012, på benene på og omkring den nye multibane, hvor der både var fodbold men også mad og drikke og flere andre aktiviteter på programmet.

”MP Cup sidste år viste sig at blive et utrolig vellykket arrangement, og vi fik i den grad bevist, at vi, på trods af, at vi til hverdag befinder os i to vidt forskellige miljøer, sagtens kan arbejde sammen om et fælles projekt, og oveni købet gøre det til en stor succes. Derfor har vi naturligvis valgt at fortsætte samarbejdet, og også gentage successen med arrangementet, da det både er udbytterigt for vores medarbejdere at involvere sig lokalt og begå sig på en helt anden boldgade, men også for Melfarparkens unge beboere, da det bl.a. giver dem et stærkt socialt netværk”, siger Henrik Zederkof, CEO i Dan-Bunkering.

Dette års MP Cup finder sted på Melfarparkens multibane lørdag d. 17. august kl. 10.00. Der forventes igen i år stor deltagelse fra børn og unge i kvarteret omkring Melfarparken, men alle er naturligvis velkomne til at kigge forbi.
Der blev sidste år i samarbejde mellem Melfarparken og Dan-Bunkering oprettet et facebook site, hvor der kan findes mere information om samarbejdet og MP Cup 2013.

Se mere på http://www.facebook.com/mitmelfarparkenvoresmiddelfart.

A/S Dan-Bunkering Ltd.

A/S Dan-Bunkering Ltd. har i tre årtier været førende inden for handel med brændstof og øvrige olieprodukter til skibe verden over. Hovedkontoret ligger i Middelfart med afdelinger i København, Shanghai, Kaliningrad, Singapore, Monaco, Houston Beijing og Dubai, og mere end 70 dedikerede og servicemindede tradere står klar til at servicere kunderne. A/S Dan-Bunkering Ltd. er en del af en professionel og økonomisk stærk gruppe med stor erfaring og aktivitet inden for rederi og shipping.

Please do not hesitate to contact us for further information